هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.
  • تعداد(0 )


فرم ارزیابی رضایت مشتری

در ابتدا از شما کمال تشکر را داریم که شیرینی سنتی یزد را انتخاب نمودید …

ما برای افزایش کیفیت خدمات و محصولات خود نیازمند نظرات و پیشنهادات شما هستیم. از این‎ رو خواهشمندیم دقایقی از وقت گرانبهایتان را در اختیار ما قرار داده و فرم زیر را که شامل سه بخش بوده را تکمیل نمایید و نظرات خود را صادقانه مطرح نمایید .

امیدواریم بتوانیم با نظرات ارزشمند شما کیفیت ارائۀ خدمات و محصولاتمان را روز به روز افزایش داده تا رضایت مشتریانمان بیش از پیش باعث دلگرمی ما شود.
 

مشخصات فردی

نام و نام خانوادگی :
شماره تماس :

در صورت تمایل جهت پیگیری بیشتر شماره همراه خود را وارد نمایید.

سن :
تحصیلات :
شغل :
پست الکترونیک :

رضایتمندی مشتری

سهولت ارتباط تلفنی با شرکت :
چگونگی آشنایی شما با شیرینی سنتی:
میزان ارتباطات دوطرفه و اطلاع‌ رسانی:
چگونگی پاسخگویی پرسنل اداری :
عملکرد تیم فروش و کمک به تسریع امور :
نحوه برخورد و رفتار مسئولین و کارکنان :
رضایت از قیمت متناسب با کیفیت :
نحوه چیدمان فروشگاه ها :
رسیدگی به پیشنهادات ، شکایات از سوی شرکت:

ارزیابی محصول

طعم و مزه محصولات :
کیفیت بسته بندی ها :
میزان آشنایی با محصولات یا چیدمان های جدید:
بهترین بسته بندی از لحاظ ظاهری:
رضایت از تنوع شیرینی ها :
بهترین شیرینی از نظر کیفی :
نقاط ضعف و قوت (از جمله فروشگاه اینترنتی) از دیدگاه شما :
کد امنیتی :